M150 2×4
CENA:




Silnik
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy SOHC |
Pojemność: | 147,5 cm3 |
Średnica cylindra x skok: | Ø 57×57.8 mm |
Zapłon: | CDI |
Moc: | 5,5 kW (7,5 KM) / 7000 ob./min. |
Max. moment obrotowy: | 8 Nm /4000 – 4500 ob./min. |
Rozruch: | Elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: | 2×4, napęd tylnych kół |
Skrzynia biegów: | automatyczna CVT z biegiem wstecz , F/N/R |
Przekładnia: | łańcuch |
Podwozie
Zawieszenie przód: | niezależne, McPherson |
Zawieszenie tył: | wahacz + stała oś |
Amortyzatory przód: | hydrauliczne, regulowana sztywność |
Amortyzatory tył: | centralny amortyzator hydrauliczny, regulowana sztywność |
Hamulce przód: | mechaniczne bębnowe, obsługa z kierownicy |
Hamulce tył: | tarcza hydrauliczna, obsługa z kierownicy |
Opony przód: | AT21×7-10 |
Opomny tył: | AT22×10-10 |
Rozmiary i waga
Długość całkowita: | 1815 mm |
Szerokość całkowita: | 1038 mm |
Wysokość całkowita: | 950 mm |
Wysokość siedziska: | 800 mm |
Rozstaw: | 1110 mm |
Sucha masa: | 190 kg |
Ładowność: | 265 kg (łącznie z kierowcą) |
Inne
Prędkościomierz / obrotomierz: | Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD z funkcjami: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik motogodzin, cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa Kontrolki: bieg neutralny, wstecz, świateł |
Homologacja
Homologacja drogowa: | nie |
Wyposażenie
Przedni zderzak, bagażnik z przodu i z tyłu, stalowe felgi z markowymi oponami, tylne światła LED